Cloud Computing: Επεξήγηση για την Ξενοδοχειακή Βιομηχανία

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι ακριβώς σημαίνει όταν κάτι είναι «στο σύννεφο;» Όχι, δεν μιλάμε για τον καιρό! Το cloud computing είναι πράγματι ένα θέμα που προκαλεί σύγχυση, ειδικά για τους ξενοδόχους που μπορεί να μην καταλαβαίνουν πώς σχετίζεται με τον κλάδο.

Αλλά αν θέλετε ένα πιο αποτελεσματικό, βελτιωμένο back office και πιο χαρούμενους επισκέπτες, τότε το «σύννεφο» μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας. Επιπλέον, εάν δεν σας αρέσει να ξοδεύετε ένα μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού σας σε λογισμικό, θα χαρείτε να μάθετε ότι οι εφαρμογές που βασίζονται στο cloud είναι συνήθως πολύ φθηνότερες από τα παραδοσιακά συστήματα. Εδώ  θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε τι ακριβώς είναι το «σύννεφο» και τα πλεονεκτήματα του cloud computing και θα σας δείξουμε πώς η τεχνολογία που βασίζεται σε σύννεφο, μπορεί να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να προσφέρουν εξαιρετικές Υπηρεσίες στους επισκέπτες τους .

Τι είναι το Cloud Computing;

Ακούμε πολλά για το «σύννεφο», αλλά τι είναι αυτό; Που είναι? Συγγνώμη που βρέχει στην παρέλασή σας, αλλά το “σύννεφο” δεν έχει διεύθυνση. Είναι πραγματικά απλώς μια μεταφορά για το Διαδίκτυο. Εν ολίγοις, το cloud computing είναι όταν χρησιμοποιείτε προγράμματα, αποθηκεύετε αρχεία ή έχετε πρόσβαση σε δεδομένα μέσω του Διαδικτύου και όχι στον σκληρό σας δίσκο. Εάν έχετε επεξεργαστεί ποτέ ένα Έγγραφο Google ή έχετε ανεβάσει αρχεία στο Dropbox, τότε έχετε αξιοποιήσει το cloud computing. Η εγγραφή σε ένα έγγραφο του Word ή η αποθήκευση φωτογραφιών στο φάκελο “Εικόνες” στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή σας δεν αποτελούν παραδείγματα cloud computing επειδή χρησιμοποιούν μόνο τον τοπικό χώρο αποθήκευσης στη συσκευή σας.

Μία από τις μεγαλύτερες παρανοήσεις σχετικά με το cloud computing είναι ότι τα αρχεία και οι εφαρμογές δεν ζουν σε διακομιστές φυσικού αποθηκευτικού χώρου. Όταν μια εφαρμογή βασίζεται σε σύννεφο, σημαίνει ότι ζει σε διακομιστές τρίτων. Για παράδειγμα, μια εταιρεία λογισμικού ξενοδοχείων που βασίζεται στο cloud, όπως το Cloudbeds, μπορεί να επιλέξει να νοικιάσει χώρο από μια εταιρεία όπως η Rackspace για να φιλοξενήσει την εφαρμογή της (η και τη δική σας) ή εναλλακτικά μπορεί να χρησιμοποιήσει μια υπηρεσία όπως η AWS. Το AWS τείνει να είναι πιο επεκτάσιμο για ταχέως αναπτυσσόμενες εφαρμογές, αλλά ως τελικοί χρήστες οι επισκέπτες σας δεν θα παρατηρήσουν τη διαφορά, επομένως είναι πραγματικά θέμα προτίμησης.

Ορισμένες εφαρμογές χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό cloud και τοπικής αποθήκευσης. Εάν χρησιμοποιείτε το Microsoft Office, ενδέχεται να δημιουργήσετε ένα PowerPoint στον φορητό υπολογιστή σας (τοπικός αποθηκευτικός χώρος), αλλά όταν αποθηκεύετε το αρχείο, μεταφορτώνεται στο Microsoft OneDrive, το οποίο βρίσκεται στο cloud.

Η εξέλιξη του Cloud Computing

Πώς φτάσαμε στο cloud computing όπως το ξέρουμε; «Το σύννεφο» δεν δημιουργήθηκε από τη μια μέρα στην άλλη. Αντίθετα, δεκαετίες τεχνολογικής εξέλιξης οδήγησαν στο cloud computing.

     Ας γυρίσουμε πίσω στα 50 χρόνια πριν, όταν η IBM ήταν μια από τις μοναδικές εταιρείες τεχνολογίας που παρείχε μια ολοκληρωμένη σειρά υπηρεσιών: όχι μόνο υλικό και λογισμικό, αλλά και εκπαίδευση και συντήρηση.

     Δεδομένου ότι η IBM κατείχε ολόκληρη τη δέσμη τεχνολογικών υπηρεσιών, χρέωσε το επιχειρηματικό της μοντέλο σε συνδρομές που περιελάμβαναν συντήρηση, αλλά το 1968 χώρισαν το υλικό, το λογισμικό και τις υπηρεσίες τους για να αποφύγουν μια αγωγή κατά των συμπράξεων. Η Microsoft έλαβε τη σύμβαση για την κατασκευή των λειτουργικών συστημάτων της IBM.

     Το 1980 το Κογκρέσο πρόσθεσε το “πρόγραμμα υπολογιστή” στη λίστα ορισμών του νόμου περί πνευματικών δικαιωμάτων των ΗΠΑ, γεγονός που οδήγησε στην έναρξη της αδειοδότησης λογισμικού. Αυτή η απόφαση ήταν σημαντική επειδή εταιρείες όπως η Microsoft μπορούσαν πλέον να πουλήσουν κάθε μεμονωμένο αντίγραφο του λογισμικού της (όπως τα Windows) χωρίς να χρειάζεται να πουλήσουν και υλικό, κάτι που προϋπήρχε παλαιότερα.

     Λίγο αργότερα, το επόμενο μεγάλο κύμα εταιρειών τεχνολογίας, όπως η Oracle, η Sun Microsystems, η Hewlett-Packard και η SAP, ήρθε στο προσκήνιο. Αυτές οι εταιρείες πρόσφεραν ένα συνδυασμό υλικού και συνεχών υπηρεσιών, οι οποίες θα χρεώνουν προκαταβολικά υψηλές προμήθειες για το κόστος του υλικού και πληρωμές τύπου συνδρομής για τη συνεχή υποστήριξη.

     Επειδή το λογισμικό είναι προϊόν μηδενικού οριακού κόστους, όλα τα κόστη είναι εκ των προτέρων και κάθε αυξητικός χρήστης δημιουργεί μόνο έσοδα – χωρίς κόστος. Η Microsoft κατάφερε να μειώσει το αρχικό κόστος του λογισμικού προσφέροντας τα προϊόντα της σε ένα μοντέλο συνδρομής, το οποίο έκανε το λογισμικό προσβάσιμο σε εκατομμύρια εταιρείες που δεν μπορούσαν να το αντέξουν οικονομικά πριν.

     Παρόλο που το λογισμικό της Microsoft έγινε εξαιρετικά δημοφιλές, το λογισμικό εξακολουθούσε να απαιτεί εγκατάσταση και οι εγκαταστάσεις εμπεριέχουν την πιθανότητα λάθους, είναι δαπανηρές και χρονοβόρες. Το 1999 το Salesforce προσπάθησε να εξαλείψει την ενοχλητική διαδικασία εγκατάστασης και έγινε ο πρώτος πραγματικός παίκτης υπολογιστών cloud, με λογισμικό που δεν απαιτούσε εγκατάσταση και λειτουργούσε στους διακομιστές του Salesforce.

     Ενώ η Salesforce αναπτυσσόταν μεταξύ των εταιρικών πελατών, μια εταιρεία που ονομαζόταν Atlassian ήταν ακούσια ο τελευταίος μεγάλος καινοτόμος στο cloud computing. Ο Mike Cannon-Brookes και ο Scott Farquhar ξεκίνησαν την εταιρεία με το λογισμικό διαχείρισης έργων τους που ονομάζεται Jira. Οι δύο θέλοντας να κρατήσουν χαμηλά τά κόστη και χωρίς να είναι η πρώτη τους προτεραιότητα η μεγιστοποίηση του κέρδους,  έκαναν το λογισμικό τους διαθέσιμο διαδικτυακά για δοκιμή, ώστε οι χρήστες να αρχίσουν να το χρησιμοποιούν χωρίς να μιλήσουν ποτέ με έναν εκπρόσωπο πωλήσεων. Αυτή η στρατηγική επέτρεψε στην Atlassian να αναπτυχθεί γρήγορα και τελικά πρόσθεσαν ένα μοντέλο συνδρομής σε αυτό που αργότερα έγινε γνωστό ως μοντέλο “Freemium”. Αν και δεν ήταν αντικειμενικός σκοπός τους να πλουτίσουν, το Atlassian αξίζει τώρα 32 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οφέλη του Cloud Computing

Όταν εργάζεστε στον κλάδο της φιλοξενίας, εστιάζετε συχνά στους επισκέπτες σας. Πιθανότατα γνωρίζετε ήδη ότι  το να έχουν μια ευχάριστη εμπειρία στο κατάλυμα σας είναι αυτό που ενδεχομένως μπορεί να καθορίσει εάν το ξενοδοχείο σας πάει καλά η οχι.

Οι πιθανοί επισκέπτες σας μπορεί να σκέφτονται το ξενοδοχείο σας, αλλά τι γίνεται αν δεν είναι σίγουροι για το εάν το ξενοδοχείο σας ικανοποιεί τις ανάγκες τους;

Καλά νέα: με το cloud computing, όχι μόνο μπορείτε να καλύψετε καλύτερα τις ανάγκες των καλεσμένων σας αλλά μπορείτε να ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕΤΕ χρήματα ταυτόχρονα!

Δείτε πώς:

Μειωμένο κόστος ηλεκτρικής ενέργειας

Χωρίς υπολογιστικό νέφος, έχετε κολλήσει σε ένα server room που περιλαμβάνει διακομιστές. Αυτοί οι διακομιστές απαιτούν συντήρηση και φροντίδα – και αυτό μπορεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να εξαντλήσει τον λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος. Όταν μεταβαίνετε στο cloud, τα δεδομένα σας αποθηκεύονται εκτός της τοποθεσίας σας, ώστε να μπορείτε να μειώσετε σημαντικά τη χρήση της ενέργειας σας! Αυτό σημαίνει ότι ο λογαριασμός ρεύματος θα μειωθεί σημαντικά.

Αποφυγή μεγάλου κόστους αρχικής επένδυσης

Με το cloud, αποφεύγετε   χρεώσεις για εξοπλισμό και προσωπικό για την λειτουργία της μηχανογραφικής υποδομής της επιχείρησης σας. Μπορείτε επίσης να επωφεληθείτε από την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες σας είναι ευχαριστημένοι και εξυπηρετούνται αποτελεσματικά.

Μείωση του χρόνου διακοπής λειτουργίας

Στο περιβάλλον του cloud computing, αποκτάτε μηχανικούς που είναι διαθέσιμοι για να σας βοηθήσουν όλο το εικοσιτετράωρο. Δεν χρειάζεται πλέον να περιμένετε μέχρι την επόμενη μέρα για να επιλύσετε ένα ζήτημα (το οποίο μπορεί να είναι απογοητευτικό τόσο για εσάς όσο και για τους επισκέπτες σας!). Μπορείτε να αισθάνεστε σίγουροι γνωρίζοντας ότι τα προβλήματα της μηχανογράφησης σας μπορούν να επιλυθούν γρήγορα και ανά πάσα στιγμή και γνωρίζοντας ότι ο μειωμένος χρόνος διακοπής λειτουργίας σάς βοηθά να εξοικονομήσετε χρήματα.

Συνολικά, αν θέλετε να εξοικονομήσετε χρήματα στο ξενοδοχείο σας, το cloud computing είναι κάτι που δεν έχει αντίπαλο!

Cloud Computing στην ξενοδοχειακή βιομηχανία

Μπορείτε πιθανώς να σκεφτείτε μερικούς τρόπους με τους οποίους το cloud computing επηρεάζει ήδη την καθημερινή σας προσωπική ζωή, αλλά πώς ταιριάζει στον ξενοδοχειακό κλάδο; Καμία συζήτηση για το cloud computing στην ξενοδοχειακή βιομηχανία δεν θα ήταν πλήρης χωρίς να αναφέρουμε το Cloudbeds, το πρώτο λογισμικό διαχείρισης ακινήτων εδώ και χρόνια που εξυπηρετεί 1 εκατομμύριο κρεβάτια με το λογισμικό του.

Δεδομένου ότι το Cloudbeds βασίζεται στο cloud, μπόρεσε να αναπτυχθεί εξαιρετικά γρήγορα χωρίς να χρειάζεται εγκατάσταση σε δύσκολες συνθήκες. Τα ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν το Cloudbeds συνδέονται απευθείας σε αυτό σε ένα πρόγραμμα περιήγησης ιστού όπως ο Internet Explorer ή το Chrome. Αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για τα ξενοδοχεία, επειδή μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην εφαρμογή από οποιαδήποτε συσκευή. Πέρασαν οι μέρες που ένα λογισμικό μπορούσε να εγκατασταθεί μόνο σε ορισμένους υπολογιστές. με ένα σύστημα που βασίζεται σε σύννεφο όπως το Cloudbeds, μπορείτε να συνδεθείτε με ασφάλεια μέσω οποιουδήποτε προγράμματος περιήγησης ιστού – ακόμα κι αν βρίσκεστε εκτός της επιχείρησης σας.

Όταν ένα σύστημα βασίζεται σε σύννεφο, μπορεί να καινοτομεί πιο γρήγορα, επειδή οι αλλαγές μπορούν να τεθούν σε ισχύ αμέσως. Δεν χρειάζεται οι χρήστες να κάνουν λήψη ενημερώσεων. Με τα χρόνια, η Cloudbeds επέκτεινε το σύστημα διαχείρισης ακινήτων της για να συμπεριλάβει το εργαλείο διαχείρισης εσόδων PIE, έναν διαχειριστή καναλιών, μια μηχανή κρατήσεων και πολλά άλλα. Τα ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν Cloudbeds λαμβάνουν τις ενημερώσεις αυτόματα, ώστε να έχουν πάντα την πιο προηγμένη έκδοση. Ταυτόχρονα, οι χρήστες μπορούν να υποβάλλουν σχόλια στο Cloudbeds σχετικά με τυχόν σφάλματα ή σφάλματα, τα οποία η ομάδα του Cloudbeds μπορεί να επιλύσει γρήγορα.

Τι σημαίνει λοιπόν το cloud computing για έναν ξενοδόχο; Η εφαρμογή λογισμικού που βασίζεται σε σύννεφο μπορεί να κάνει τις λειτουργίες σας πιο αποτελεσματικές, να εξοικονομήσει χρόνο για τους υπαλλήλους σας και να δημιουργήσει καλύτερες συνθήκες για τους επισκέπτες σας. Εάν εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε παραδοσιακό λογισμικό που είναι εγκατεστημένο στους υπολογιστές του ξενοδοχείου σας ,ίσως ήρθε η ώρα να εξετάσετε το ενδεχόμενο να μεταβείτε σε σύγχρονο λογισμικό που βασίζεται σε cloud που συνεχώς καινοτομεί. Εκτός από το να απολαμβάνετε όλα τα πλεονεκτήματα ενός συστήματος που βασίζεται σε σύννεφο, μπορείτε ακόμη και να εξοικονομήσετε χρήματα στον προϋπολογισμό της μηχανογράφησης  σας! Και επειδή το λογισμικό που βασίζεται σε σύννεφο δεν απαιτεί χρονοβόρες και επίπονες διαδικασίες εγκατάστασης, το ξενοδοχείο σας μπορεί να εφαρμόσει ένα νέο σύστημα απρόσκοπτα. Αν και δεν μπορείτε να ελέγξετε τον καιρό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σύννεφο για να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους του ξενοδοχείου σας.

Τι να αναζητήσετε σε μια τηλεόραση Ξενοδοχείων

Η ταπεινή απλή η smart τηλεόραση στο χώρο των δωματίων ξενοδοχείων έχει εδώ και καιρό χλευαστεί ως αδέξια και ξεπερασμένη. Και δικαίως: πολύ συχνά, οι τηλεοράσεις των ξενοδοχείων ήταν απομεινάρια του παρελθόντος, ποτέ δεν ευθυγραμμίστηκαν με την τεχνολογία που είχαν οι περισσότεροι επισκέπτες στα σπίτια τους. Ο λόγος  για αυτό? Οι συσκευές γινόταν γρήγορα ξεπερασμένες και ήταν η αντικατάσταση τους πολύ ακριβή. Σήμερα οι καταναλωτές μπορούν να αποκτήσουν φθηνές τηλεοράσεις LCD και αυτές οι τηλεοράσεις μπορούν να ενημερώνουν το λογισμικό τους σε πραγματικό χρόνο. Αυτό καθιστά ιδανική στιγμή για να επενδύσετε σε νέες τηλεοράσεις για την επιχείρηση σας, εάν το ακίνητό σας έχει κολλήσει το 1999.

Οι τηλεοράσεις φιλοξενίας είναι κάτι περισσότερο από απλά κανάλια, είναι έξυπνοι κόμβοι για την εμπειρία των επισκεπτών και την επικοινωνία. Από τον έλεγχο των φώτων μέχρι το περιεχόμενο ροής και την παραγγελία υπηρεσίας δωματίου, η τηλεόραση του ξενοδοχείου έχει προσαρμοστεί στις προσδοκίες των επισκεπτών. Οι σημερινοί επισκέπτες έχουν συνηθίσει να έχουν κορυφαία τεχνολογία στο σπίτι και έχουν αρχίσει να περιμένουν περισσότερα από την εμπειρία του ξενοδοχείου. Το να ζεις σε ένα έξυπνο σπίτι είναι κοινός τόπος σήμερα για πολλούς και ειδικά για τους επισκέπτες από τις χώρες της Ευρώπης.

Πώς μπορείτε λοιπόν να δώσετε στους επισκέπτες αυτό που θέλουν; Ήρθε η ώρα να αναβαθμίσετε το σύστημα ψυχαγωγίας του ξενοδοχείου σας.

Για τους ξενοδόχους, διακυβεύονται πολλά. Είναι μια μακροπρόθεσμη επενδυτική απόφαση που έχει άμεσο αντίκτυπο στην εμπειρία των επισκεπτών: Η μελέτη Guest Engagement Technology της Hospitality Tech για το 2019 διαπίστωσε ότι το 72% των επισκεπτών θα επέστρεφαν σε ένα ξενοδοχείο όταν το επίπεδο της διαθέσιμης σ αυτούς τεχνολογίας  είναι διαθέσιμο. Οι σωστές επιλογές ψυχαγωγίας είναι επίσης σημαντικές για τους επισκέπτες: το 40% των ίδιων ερωτηθέντων είπε ότι οι έξυπνες τηλεοράσεις και η ροή περιεχομένου ήταν ένα από τα κύρια μέλημα κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου. Ποιο μέγεθος οθόνης είναι το βέλτιστο; Πρέπει οι τηλεοράσεις να αξιοποιηθούν ως μια μορφή ψηφιακής σήμανσης στο δωμάτιο; Θέλουν να ελέγχουν την τηλεόραση με την κινητή συσκευή τους;

Γνωρίζουμε ότι ενδεχομένως στο άκουσμα όλων αυτών να σας διακατέχει ένας φόβος — αλλά ειλικρινά δεν χρειάζεται να είναι ετσι.  

Τι να αναζητήσετε σε μια τηλεόραση φιλοξενίας και ένα σύστημα ψυχαγωγίας επισκεπτών

Πρώτα και κύρια, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τη διαφορά μεταξύ οθονών για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και εμπορικών οθονών. Αν και σίγουρα θα μπορούσατε να πάτε σε ένα κατάστημα και να αγοράσετε ένα σωρό έξυπνες τηλεοράσεις για το ακίνητό σας, ίσως θελήσετε επίσης να εξετάσετε τα οφέλη μιας εμπορικής τηλεοπτικής λύσης  τηλεοράσεων φιλοξενίας.

Οθόνες που είναι ιδανικές για ξενοδοχεία

     Προσαρμογή. Αναζητήστε ένα σύστημα που σας επιτρέπει να κάνετε πράγματα όπως να ελέγχετε την πρόσβαση σε συγκεκριμένες λειτουργίες, να προσαρμόζετε μενού, να προσθέτετε εξατομικευμένους χαιρετισμούς καλωσορίσματος, να διαχειρίζεστε εύκολα το περιεχόμενο και γενικά να προσαρμόζεστε στις ανάγκες της ιδιοκτησίας σας καθώς αυτές εξελίσσονται.

     Διαλειτουργικότητα. Εάν δεν σκοπεύετε να καταργήσετε ένα υπάρχον σύστημα (ή να δημιουργήσετε ένα για μια νέα ιδιοκτησία), θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το σύστημα είναι συμβατό με την υπάρχουσα υποδομή που υπάρχει στο κατάλυμα σας.

     Υποδομή. Η ψυχαγωγία ροής (streaming) καταλαμβάνει μεγάλο εύρος ζώνης στο WiFi. Και ακόμη και η προβολή περιεχομένου μέσω ενός ενσύρματου συστήματος απαιτεί υποδομή. Επομένως  πρέπει να είστε βέβαιοι ότι το σύστημά σας μπορεί να προσφέρει μια εμπειρία χωρίς διακοπές, ακόμα και όταν το ξενοδοχείο σας είναι sold out. Επομένως, εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε μια λύση που βασίζεται σε σύννεφο έναντι εγκατεστημένης στο χώρα σας λυση, βεβαιωθείτε ότι η υποδομή διαδικτύου του καταλύματός σας μπορεί να χειριστεί τη συνεχή ροή της ψυχαγωγίας.

     Συνδεσιμότητα. Εάν οι επισκέπτες πρόκειται να μεταδώσουν περιεχόμενο από τις συσκευές τους στην τηλεόραση, πρέπει να είναι εύκολο. Εξετάστε προσεκτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι επισκέπτες για να επωφεληθούν από το BYOD.

     Ήχος. Ακόμη και η εμπειρία της πιο καθαρής οθόνης μπορεί να καταστραφεί από τον κακό ήχο. Βεβαιωθείτε ότι τα ηχεία σας είναι αρκετά δυνατά για να προσφέρουν επίσης μια καλή εμπειρία ήχου.

Τι θέλουν οι επισκέπτες από τις τηλεοράσεις στο δωμάτιο

Η ψυχαγωγία στο δωμάτιο έχει γίνει βασικός παράγοντας στην εμπειρία των επισκεπτών. Οι επισκέπτες σε διαφορετικούς τύπους ξενοδοχείων έχουν διαφορετικές απαιτήσεις, αλλά σχεδόν το 75% των επισκεπτών χρησιμοποιεί ψυχαγωγία στο δωμάτιο και το 28% είπε ότι είναι «πολύ ή εξαιρετικά σημαντικό» για τη συνολική εμπειρία του κατά την διάρκεια παραμονής στο  ξενοδοχείο. Οι επισκέπτες δίνουν προτεραιότητα στη σύγχρονη τεχνολογία ξενοδοχείων στο δωμάτιο τόσο πολύ που θα ήταν πρόθυμοι να παραιτηθούν από παροχές όπως  Business Center (34%), γυμναστήριο (27%), σπα (24%) ή υπηρεσία δωματίου (15%).

Είτε μέσω συσκευών που παρέχονται από το ξενοδοχείο είτε μέσω δικών τους, οι επισκέπτες θέλουν να έχουν  ολόκληρη την γκάμα υπηρεσιών που προσφέρει το ξενοδοχείο στα χέρια τους. Ειδικά για την τεχνολογία στο δωμάτιο, οι περισσότεροι επισκέπτες ήθελαν να χρησιμοποιήσουν τηλεοράσεις που παρέχονται από το ξενοδοχείο (69%) έναντι των δικών τους συσκευών (31%).

Μια άλλη έρευνα επισκεπτών από την Oracle έθεσε στο επίκεντρο την εξατομίκευση, με το 64% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι θα μοιραστούν τις προτιμήσεις τους για ψυχαγωγία, ώστε το περιεχόμενο να μπορεί να προφορτωθεί στο δωμάτιο κατά την άφιξη. Αυτό ευθυγραμμίζεται με τη τάση της εξατομίκευσης, καθώς η ψυχαγωγία στο δωμάτιο είναι ένα ορατό και επιθυμητό μέρος για να προσθέσετε μια προσωπική πινελιά «σαν το σπίτι» στην εμπειρία του επισκέπτη.

Οι επισκέπτες προτιμούν τη ροή του περιεχομένου τους σε διαφορετικές συσκευές, ανάλογα με την καταγωγή τους. Πλατφόρμες όπως το Apple TV του Monscierge για φιλοξενία γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς αφού επιτρέπουν στους επισκέπτες να απολαμβάνουν το δικό τους περιεχόμενο. Το Apple TV για φιλοξενία έχει αποκλειστική λειτουργία επισκεπτών, όπως αυτόματη αποσύνδεση λογαριασμών κατά την ολοκλήρωση της αγοράς μέσω PMS και εμφάνιση πληροφοριών ξενοδοχείου και επωνυμίας στις τηλεοράσεις επισκεπτών.

Υπάρχουν τρία βασικά «θέλω» από τους επισκέπτες: ευελιξία, έλεγχος και, τελικά, απλότητα.

     Ευκαμψία. Δώστε στους επισκέπτες την ευελιξία να περιηγούνται σε ζωντανή μετάδοση, να επιλέγουν περιεχόμενο κατ’ απαίτηση, να απολαμβάνουν περιεχόμενο από εφαρμογές όπως το Netflix, το Hulu και το HBO ή να χρησιμοποιούν τις δικές τους συσκευές για να μεταδίδουν το δικό τους περιεχόμενο σε τηλεόραση στο δωμάτιο.

     Ελεγχος. Η εξατομίκευση είναι ευκολότερη και πιο ακριβής όταν παρέχετε την τεχνολογία στους επισκέπτες ώστε να ελέγχουν και να επιμελούνται τη δική τους εμπειρία. Στην ιδανική περίπτωση, αυτή η τεχνολογία λειτουργεί απρόσκοπτα σε όλες τις συσκευές και τα κανάλια για να παρέχει ένα ενιαίο σημείο ελέγχου μεταξύ των επισκεπτών, του ξενοδοχείου και της τεχνολογίας που είναι διαθέσιμη προς χρήση στους επισκέπτες του.

     Απλότητα. Οι επισκέπτες θέλουν απλώς η τεχνολογία να λειτουργεί άψογα. πρέπει να προσφέρουμε μια απλή, εύκολη στη χρήση λύση ψυχαγωγίας που ο καθένας μπορεί να καταλάβει σε λίγα λεπτά το πολύ. Τεχνολογία χωρίς άγχος και εύκολη στη χρήση, αυτή είναι η  καλή τεχνολογία !

Τι είναι το Cloud TV;

Το Cloud TV είναι στην αγορά εδώ και μερικά χρόνια, αλλά έγινε γνωστό όνομα το 2020. Σε παγκόσμιο επίπεδο, απέφερε έσοδα 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020. Αναμένεται να αποφέρει έσοδα 4,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2026.

Με την εργασία, την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο μετά το ξέσπασμα του Covid-19, οι επιχειρήσεις αλλάζουν τη βάση τους από την παραδοσιακή τηλεόραση στο Cloud TV για να παρέχουν προβολή κατ’ απαίτηση, καλύτερη εμπειρία χρήστη και διαδραστική προβολή.

Διαφορά μεταξύ Cloud TV και OTT TV

Cloud TV – Το Cloud TV έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, τους κατόχους περιεχομένου, τους παρόχους τηλεπικοινωνιών να ενσωματώνουν άμεσα υπηρεσίες ροής τηλεοπτικών εκπομπών παγκόσμιας κλάσης σε πολλές οθόνες με τον αποκωδικοποιητή τους. Παρέχει μια ευέλικτη επιλογή ροής για το κοινό ούτως ωστε να παρακολουθεί το αγαπημένο του περιεχόμενο ανά πάσα στιγμή και οπουδήποτε. Έτσι, οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν ζωντανό και βιντεοσκοπημένο περιεχόμενο στις συσκευές τους όποτε τους βολεύει.

OTT TV – Οι πάροχοι περιεχομένου over-the-top παρέχουν περιεχόμενο στους πελάτες τους στο OTT TV μέσω του διαδικτύου. Οι συσκευές  OTT  περιλαμβάνουν  Smart TV, PlayStation, Chromecast, Amazon Firesticks, Apple TV και Xbox. Το κινητό, ο επιτραπέζιος υπολογιστής και ο φορητός υπολογιστής δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη ροή περιεχομένου OTT TV.

Το Cloud TV είναι καλύτερο από το OTT TV, καθώς επιτρέπει στους παραδοσιακούς παρόχους τηλεόρασης να παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε μια υποδομή που βασίζεται σε σύννεφο. Το Cloud TV μπορεί να στοχεύει περιορισμένα τμήματα κοινού και να τους παρέχει προσαρμοσμένο περιεχόμενο. Αυτό αυξάνει την ικανοποίηση των χρηστών και δημιουργεί μια πολλαπλή βάση χρηστών σε σύντομο χρονικό διάστημα αυξάνοντας έτσι τα κέρδη της επιχείρησης.

Ο εξοπλισμός υλικού που είναι εγκατεστημένος στο χώρο  του πελάτη λειτουργεί ως κέντρο δεδομένων για την παροχή τηλεοπτικού περιεχομένου σε πολλές συσκευές Cloud TV του χρήστη. Αυτό εξαλείφει την ανάγκη για χειριστές συστήματος και πολλούς παρόχους  ροής βίντεο.

Τεχνικά, το βίντεο και τα γραφικά υποβάλλονται σε επεξεργασία σε μια ενιαία ροή MPEG (Moving Picture Experts Group) ή HTML (Hypertext Markup Language). Αυτό στη συνέχεια παραδίδεται μέσω STB από υπηρεσίες ροής βίντεο.

Οφέλη της Cloud TV για επιχειρήσεις

Παγκοσμίως υπάρχουν 4,66 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες του Διαδικτύου το 2021 σε σύγκριση με 3.969 εκατομμύρια χρήστες το 2019. Χάρη στην πανδημία Covid-19 που μετατόπισε εργαλεία εργασίας, εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας στα σπίτια των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Αυτό έχει αντικαταστήσει τους παραδοσιακούς τηλεθεατές με χρήστες Cloud TV και θα συνεχίσει να το κάνει σε μεγάλους αριθμούς τις επόμενες ημέρες. Ακολουθούν τα οφέλη του Cloud TV για επιχειρήσεις:

     Χαμηλή επένδυση για τη δημιουργία επιχείρησης παρόχου υπηρεσιών Cloud TV

Οι παραδοσιακοί πάροχοι τηλεόρασης απαιτούν τεράστιες επενδύσεις για τη δημιουργία της αρχικής υποδομής. Σε σύγκριση με την παραδοσιακή τηλεόραση, η Cloud TV απαιτεί λιγότερες επενδύσεις για τη δημιουργία της εσωτερικής υποδομής. Η αρχική εγκατάσταση περιλαμβάνει εξοπλισμό υλικού, εγκατάσταση και συντήρηση.

     Επεκτασιμότητα & ευελιξία

Οποιαδήποτε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον κλάδο ροής θα πρέπει να είναι επεκτάσιμη και ευέλικτη για να εξυπηρετεί ποικίλα τμήματα κοινού. Αυτό θα διασφαλίσει ότι η εταιρεία θα αναπτυχθεί γρήγορα και θα είναι σύμφωνη με τους κορυφαίους ανταγωνιστές της αγοράς. Το Cloud TV είναι επεκτάσιμο και ευέλικτο όσον αφορά την αύξηση των ωρών παρακολούθησης, την αύξηση της τηλεθέασης και τον όγκο του περιεχομένου βίντεο που καταναλώνεται.

     Λειτουργίες χωρίς προβλήματα

  Το Cloud TV δεν απαιτεί μεγάλη ομάδα εσωτερικών υπαλλήλων για τη διατήρηση, τη μετεγκατάσταση ή την αναβάθμιση της ροής εργασίας. Μόλις εγκατασταθεί το Cloud TV, αρκεί ελάχιστο προσωπικό για τις επιχειρησιακές δραστηριότητες. Το δίκτυο παράδοσης περιεχομένου (CDN) χρησιμοποιείται για την παράδοση περιεχομένου που είναι ταχύτερο από την παραδοσιακή τηλεόραση. Επίσης, όλο το περιεχόμενο βίντεο είναι ασφαλές καθώς χρησιμοποιούνται τεχνολογίες multi-DRM για τη μετάδοση των δεδομένων μέσω του Διαδικτύου.

     Παρέχετε περιεχόμενο σε ζήτηση

Σε αντίθεση με την παραδοσιακή τηλεόραση, οι πάροχοι Cloud TV προσφέρουν ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές και βίντεο που προτιμώνται από το κοινό. Δεδομένου ότι μόνο σχετικό περιεχόμενο προωθείται στο κοινό, η τηλεθέαση αυξάνεται εκθετικά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το Cloud TV προσαρμόζει μια προσέγγιση βάσει δεδομένων παρέχοντας στους παρόχους υπηρεσιών Cloud TV ένα πλεονέκτημα έναντι άλλων καναλιών ψυχαγωγίας.

     Προστασία δεδομένων

Με την αυξημένη δραστηριότητα στο διαδίκτυο, είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να διαθέτουν προστασία δεδομένων. Το 2020, η δραστηριότητα ransomware αυξήθηκε κατά 435% και η δραστηριότητα κακόβουλου λογισμικού αυξήθηκε κατά 358% σε σύγκριση με το 2019. Όλο το περιεχόμενο βίντεο που μεταδίδεται στο Cloud TV μέσω του διαδικτύου θα πρέπει να προστατεύεται από τον πάροχο της επιχείρησης.

Γιατί οι πλατφόρμες που βασίζονται στο Cloud είναι πιο ωφέλιμες για τις επιχειρήσεις από ένα OTT;

Μια τηλεόραση cloud είναι ένα βήμα μπροστά από το OTT. Οι πλατφόρμες OTT έπρεπε να μορφοποιήσουν τα αρχεία βίντεο για παράδοση στις συσκευές των χρηστών μέσω του Διαδικτύου. Το εργαζόμενο προσωπικό υποχρεούται να εκτελεί τις ακόλουθες λειτουργίες:

             Μορφοποίηση του βίντεο

             Προστασία δεδομένων

             Ηχογράφηση ζωντανής ροής

             Προσαρμοστική αναπαραγωγή βίντεο

             Αποθήκευση δεδομένων

             Μετάδοση δεδομένων

     Ελάχιστο εργατικό δυναμικό

Η παράδοση περιεχομένου βίντεο είναι μια χρονοβόρα διαδικασία στην πλατφόρμα OTT και όταν ο πάροχος OTT αυξάνει το γεωγραφικό του εύρος παροχής του κοινού-στόχου, το επιχειρησιακό προσωπικό θα πρέπει επίσης να αυξηθεί. Αυτό θα βοηθήσει στην προσαρμογή των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων καθώς αυξάνεται η βάση χρηστών. Αυτό συνεπάγεται τεράστια επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό την περίοδο που η επιχείρηση αναμένει από το κοινό να αυξηθεί.

Αυτό δεν συμβαίνει με τη ροή τηλεόρασης που βασίζεται στο Cloud, καθώς είναι εξαιρετικά επεκτάσιμη και προσαρμόσιμη. Το υπάρχον εργατικό προσωπικό επαρκεί για να χειριστεί τον αυξανόμενο αριθμό θεατών σε διάφορες γεωγραφικές περιοχές.

     Καμία πρόσθετη επένδυση σε υλικό

Εκτός από το ανθρώπινο δυναμικό, οι πάροχοι πλατφορμών OTT θα πρέπει να επενδύσουν σε υλικό για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Οι διακομιστές υποχρεούνται να παρέχουν περιεχόμενο και πρέπει να ενημερώνονται περιοδικά. Θα απαιτηθεί επίσης πρόσθετο προσωπικό για τη συντήρηση των διακομιστών που αγοράστηκαν πρόσφατα.

Δεν απαιτούνται πρόσθετοι ανθρώπινοι πόροι στη ροή που βασίζεται σε cloud, καθώς το μοντέλο cloud είναι εξαιρετικά επεκτάσιμο και ευέλικτο. Όλη η επένδυση σε υλικό και προσωπικό γίνεται μόνο κατά την αρχική εγκατάσταση. Το ίδιο σύνολο υλικού και προσωπικού μπορεί να συντηρεί, να λειτουργεί και να αναβαθμίζει τα συστήματα για οποιονδήποτε αριθμό θεατών.

     Διακομιστής cloud

Το περιεχόμενο Cloud TV αποθηκεύεται στο Cloud. Αυτό όχι μόνο μειώνει το κόστος επένδυσης σε υλικό και εργαζόμενους, αλλά βοηθά επίσης στη διακωδικοποίηση αρχείων βίντεο. Τα αποδοθέντα αρχεία που φιλοξενούνται στο Cloud είναι έτοιμα για παράδοση στη συσκευή του πελάτη ανά πάσα στιγμή.

     Η υποδομή μπορεί να διασπαρεί γεωγραφικά

Δεδομένου ότι όλο το περιεχόμενο φιλοξενείται και αποθηκεύεται στο Cloud, οι διακομιστές Cloud μπορούν να βρίσκονται οπουδήποτε σε όλο τον κόσμο. Είναι καλύτερο να φιλοξενείτε διακομιστές που βρίσκονται στις περιοχές του κοινού-στόχου, έτσι ώστε το περιεχόμενο να μπορεί να παραδοθεί στους χρήστες σας από το πλησιέστερο κέντρο δεδομένων τους. Αυτό μειώνει επίσης καθυστερήσεις στο  χρόνο ροής του βίντεο.

Αφήστε ένα σχόλιο....

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *